Bu iki günlük son nokta workshopı, önceki beş Shingo workshopından elde edilen bilgi ve deneyimi sağlamlaştırmakiçin sınıf eğitimi ve ev sahibi bir tesiste yerinde deneyimleri birl...
Bu iki günlük workshop, DISCOVER EXCELLENCE ve SYSTEMS DESIGN elde edilen bilgi ve deneyimin üzerine inşaetmek için sınıf ve ev sahibi bir tesiste yerinde deneyimleri birleştirir. ...
Bu üç günlük workshop, DISCOVER EXCELLENCE ve SYSTEMS DESIGN elde edilen bilgi ve deneyimin üzerine inşaetmek için sınıf eğitimleri ve ev sahibi bir tesiste yerinde deneyimleri bir...
Bu iki günlük workshop, DISCOVER EXCELLENCE ve SYSTEMS DESIGN workshoplarından elde edilen bilgive deneyimin üzerine inşa etmek için sınıf eğitimi ve ev sahibi bir tesiste yerinde ...
Bu, DISCOVER EXCELLENCE workshopunda kazanılan bilgi ve deneyime dayanarak ev sahibi bir tesisteki sınıftave yerinde deneyimleri birleştiren ve Shingo Modelindeki Sistemler ve Araç...
Bu, Shingo Modeli, Shingo Rehber İlkeleri ve Organizasyonel Mükemmelliğe İlişkin Üç İçgörü’yü tanıtan iki günlüktemel bir workshop çalışmasıdır. Bir ev sahibi kuruluşta aktif tartı...
Stratejik Performans Yönetimi; her kurumun kendisine özgü belirlediği performans kriterlerine göre bir geliştirme ve iyileştirme sürecidir. Amaç; mevcut durumu tespit ederek olunm...
Proses denetimi, firma çalışmalarına değer katmak ve geliştirmek için kaynakların ekonomiklik, etkililik ve verimlilik esaslarına göre yönetilip yönetilmediğini değerlendirmek ve r...
Feedback, pozitif veya negatif etkisi olan bir davranış üzerine, kişiyle bu davranışı pekiştirici veya değiştirici yönde aktarımda bulunmaktır.
Modül İçeriği:
Etkileme Tekni...
Kaizen "iyileştirme" demektir. Yöneticilerden işçilere herkesi içeren sürekli bir iyileştirmedir. Amacı üretimdeki süreçleri küçük ama etkili değişikler ile daha iyi hale getirebil...