Preloader

ISO 10002 Kalite Yönetimi-Müşteri Memnuniyeti Şikayetlerin Ele Alınması Sistemi Bilgilendirme Eğitimi

Eğitimin Amacı
ISO 10002, kuruluşlara Müşteri Memnuniyeti süreçlerinde önemli bir unsur olan “Şikayetlerin ele alınması” sisteminin, ISO 9001 ve ISO 9004 standartları uygulaması olsun yada olmasın, kurulması ve çalıştırılması için temel bilgileri aktarmaktadır. Katılımcılara, şikayetlerin ele alınması süreçlerinin tanımlanması, yönetimi ve iyileştirilmesi ile ilgili teorik ve pratik bilgiler kazandırılacaktır. ,


Eğitimin İçeriği
ISO 10002 Şikayetlerin ele alınması sisteminin; 
•    ISO 9001 ve ISO 9004 ile bağlantısı, 
•    Temel esasları, 
•    Planlanması ve kurulumu. 
•    Uygulama esasları. 
•    Sürdürülmesi ve geliştirilmesi. 


Eğitim Süresi
1 Gün


Eğitim Yöntemi
Örnek olaylar üzerinde çalışma yapılarak teorik ve pratik bilgiler pekiştirilecektir. Katılımcılara “Eğitime Katılım Sertifikası” verilecektir. Eğitim en az 5 en fazla 20 kişi ile düzenlenecektir.


Gerekli Ön Bilgiler
Herhangi bir ön bilgi aranmamaktadır.


Katılımcı Profili
Tüm çalışanlar

 

 

UnoPro Üretim ve Danışmanlık Sa. Ve Tic. Ltd. Şti. olarak web sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hale getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanmaktayız. Kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz ( Gizlilik ve Çerez Politikamız ) belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.