Eğitim Tanıtımı
Değer Akış Haritalama 4.0, klasik değer akış haritalamaya dijital veri sistemlerinin entegre edilmesiyle oluşturulmuş yenilikçi bir analiz aracıdır. Mevcut durum ve yalın durum haritalarına ek olarak veri akış sistemlerini temsil eder, bu sistemlerin iyileştirmeye açık noktalarını görünür kılar. Özellikle Endüstri 4.0 hedefi olan işletmeler için süreçleri dijital bir perspektifle değerlendirme fırsatı sunar.
Neden Bu Eğitimi Almalısınız?
Dijitalleşmenin süreçlerinize olan etkilerini analiz edebilir, veri akışlarındaki israf noktalarını tespit ederek veri yönetimini optimize edebilir ve Endüstri 4.0’a geçişte kullanılacak veri tabanlı stratejiler konusunda farkındalık kazanırsınız.
Temel Kavramlar
- Dijitalleşmenin Sosyal Hayata ve Endüstriye Etkileri
- Sipariş Sürecinde Teslim Süresinin Önemi
- Bilgi Akışlarının Temsili Gösterimleri
- Yalın ve Dijital Dönüşüm Süreçlerinin Kesişimi
- Yeni ve Klasik Değer Akış Haritalama Formatlarının Karşılaştırılması
- Değer Akış Haritalama 4.0 Kavramı ve Amacı
- VSM 4.0 Mevcut Durum ve Aşamaları
- İsraf Türleri Arasındaki İlişki ve Bilgi Akışında İsraf Tespiti
- Gelecek Durum Haritalama 4.0 ve Uygulama Aşamaları
- Süreç İyileştirme Araçları, Kanban Türleri ve Tasarımlar
- Teknoloji Seçimi ve Dijitalleştirme Stratejisinin Hedefleri
- Ürün ve Süreç Bilgi Akışının Entegrasyonu
- Değer Akış Haritalama 4.0 Sembolleri ve Çizim Yöntemleri
Uygulamalı Bölüm
- VSM 4.0 Mevcut Durum Haritası Çizimi
- Gelecek Durum Tasarımı ve İyileştirme Fırsatlarının Belirlenmesi
Bu eğitimi tamamlayan katılımcılar:
- Dijitalleşmenin sosyal ve endüstriyel etkilerini analiz edebilecek,
- Klasik ve yeni nesil VSM yaklaşımlarını kıyaslayabilecek,
- Mevcut ve gelecekteki VSM 4.0 haritalarını oluşturabilecek,
- Süreçteki veri akış sistematiklerini değerlendirebilecek,
- Analog, dijital ve sözlü veri akışlarını tanımlayıp kopuklukları analiz edebilecek,
- Dijital unsurların entegrasyon ihtiyaçlarını belirleyebilecek,
- Endüstri 4.0 yol haritasını yapılandırabilecek.
- Üretim ve operasyon yöneticileri
- Mühendislik ve kalite yöneticileri
- IT yöneticileri ve dijital dönüşüm liderleri
- Süreç mühendisleri ve teknisyenler
- Yalın üretim danışmanları ve proje yöneticileri
Başlangıç
(Değer Akış Haritalama 4.0)
- Canlı eğitim
- 6 ay kaynak erişimi
- Dijital katılım sertifikası
- Süre: 1 Gün
18 Ekim 2025
21 Mart 2026
Uzmanlık Paketi
5 Modül Paketi
- Eğitmenle 15 dakikalık birebir görüşme
- Canlı eğitim
- 6 ay kaynak erişimi
- Dijital katılım sertifikası
Danışman Paketi
10 Modül Paketi
- Eğitmenle 20 dakikalık birebir görüşme
- Canlı eğitim
- 6 ay kaynak erişimi
- Dijital katılım sertifikası
Master Program
Tüm Program (20 Modül)
- Eğitmenle 30 dakikalık birebir görüşme
- Canlı eğitim
- 6 ay kaynak erişimi
- Dijital katılım sertifikası
Sıkça Sorulan Sorular
Yalın üretim ve dijital dönüşüm konularında yetkinlik kazanmak isteyen herkes için uygundur.
Tüm eğitimlerimiz online ve canlı olarak gerçekleştirilmektedir. Bu sayede dilediğiniz yerden eğitime katılabilirsiniz.
Satın aldığınız tüm paketlerde, canlı derslerin kayıtlarına ve eğitim materyallerine 6 ay boyunca erişim hakkınız bulunmaktadır. Dersi kaçırsanız bile kaydını daha sonra izleyebilirsiniz.
Evet. Programdaki 20 modülün her biri, kendi başına bir bütün olacak şekilde tasarlanmıştır ve bağımsız olarak alınabilir. Dilediğiniz modülü, istediğiniz sırada seçebilirsiniz.
Evet, web sitesinde belirtilen tüm paket ve modül fiyatlarına KDV dahildir.
Evet, öğrencilere özel tüm paketlerde geçerli %50 indirim uygulanmaktadır. Detaylı bilgi için lütfen “Öğrenci misin?” bölümündeki WhatsApp butonu üzerinden bizimle iletişime geçin.
Tek modül alımlarında geçerli olan erken kayıt indirimi, ilgili modülün eğitim tarihinden 3 hafta öncesine kadar geçerlidir.
Paketi ödeme sayfasında seçmeniz gerekmektedir.
Evet, katıldığınız her modül için dijital katılım sertifikası düzenlenmektedir.
Evet. Şirketinizin ihtiyaçlarına özel olarak modül içeriklerini özelleştirebilir ve grubunuza özel teklifler alabilirsiniz. Yukarıdaki “Kurumsal Teklif Al” sekmesine geçerek formu doldurabilir veya aşağıdaki “Ön Görüşme Talebi” butonu ile bize ulaşabilirsiniz.
Dr. Doğan HASAN
CEO
Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Doktora programını 2008 yılında tamamlamıştır. 25 yıllık iş hayatına 1997 yılında Siemens’te Teknik Planlama Uzmanı olarak başlamıştır. 2000 yılında Webasto Termo Sistemleri’nde Üretim Müdürü olarak göreve başlamış, vekaleten genel müdürlüğe kadar yükselmiştir. 2005 yılında tekrar Siemens’e dönmüş dört atölyeden oluşan ön imalat fabrikasının yöneticisi olmuştur. 2010 yılında Almanya’da Siemens fabrikasının kapatılıp Çek Cumhuriyeti’nde açılması projesinde proje yöneticiliği yapmış, daha sonra 2010 yılı sonunda girişimci olarak sanayiciliğe atılmış, elektrik ve otomotiv endüstrisinde yan sanayi olarak faaliyet göstermiş, işletmesine 1. senesinde ERP kurmuş, 2. senesinde IATF16949 belgesini almış, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Almanya ve hatta Çin’e ihracat yapmış, ikisi ticarileştirilmiş biri alanında dünyanın en iyisi olmak üzere 4 ArGe projesi yapmıştır.
2014 yılında davet üzerine üniversite-sanayi iş birliğini kurmak için akademik hayata giren Dr. Doğan Hasan bu kapsamda yaptığı ilk proje ile 2016 Verimlilik Ödülleri yarışmasında orta ölçekli işletmelerde 1.’lik ödülünü almıştır. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın KOBİ’lerde verimliliği artırmaya yönelik projesine destek verdikten sonra Dr. Doğan Hasan ekibiyle birlikte önce Bursa, devamında Kayseri, Gaziantep ve Mersin Model Fabrikal’arın danışmanlığını üstlenerek, model fabrikaların kurulması, eğitilmesi, geliştirilmesi ve Öğren-Dönüş kapsamında danışmanlık hizmetlerinin verilmesi süreçlerini yönetmiştir.